Hogyan rendelhetem meg az általam választott szolgáltatást?
Hogyan történik és mennyibe kerül a telepítés?
A lefedettségünk alá eső területeken az egyszeri kiépítési díjunk bruttó 5000 Ft 1 éves hűségidő vállalása esetén. (Határozott idejű szerződéssel, mely az 1 év leteltével határozatlan idejűvé válik kötelező hosszabbítás és az előfizetési díj emelkedése nélkül.)
A telepítési díj tartalmazza kollégáink kiszállási díját, munkáját, a szerelőanyagok költségét, valamint az antenna felszerelését, ami a WaveCom tulajdonát képezi, és melyet meghibásodás esetén térítésmentesen cserélünk.
Hogyan történik a havi elszámolás?
Amennyiben hónap közben történt a szolgáltatás bekötése, ebben az esetben töredék hónapra arányosan csökkentett számla készül, amit a szükséges adminisztráció elvégzése után küldjük ki a választott formában (csekk vagy távszámla).
A fizetési határidő, minden esetben a számla kiállítását követő 15-ik nap, kérjük, figyelj a határidő betartására. Amennyiben átutalással fizeted a szolgáltatást, a közlemény rovatban mindenképpen tüntesd fel az ügyfélazonosítódat vagy a számla sorszámát.
Távszámla kiállításakor SMS üzenetben is tájékoztatunk a számla kiállításáról, ekkor kérjük, ellenőrizd e-mail postádat, hogy a számla megérkezett-e!
Díjcsomagot szeretnék váltani, mi a teendő?
Hogyan jelenthetem be, ha adataim megváltoztak?
Fontos, hogy a zavartalan szolgáltatás, hibaelhárítás miatt minden adatváltozást közölj velünk, hogy a kommunikáció folyamatos maradhasson.
Lejárt a szerződésem, mit tegyek?
A hűségidő lejárta előtt szeretném felbontani a szerződést. Lehetséges?
Mit tegyek, ha hibát észlelek a szolgáltatásban?
- Csatlakoztatva vannak-e az eszközök (tápegység, router) az áramforráshoz?
- A kábelek megfelelően csatlakoznak az eszközökhöz? (a Tápegység az az eszköz, amibe a tetőn lévő antennától érkező kábel és az a kábel van dugva, ami tovább megy a számítógép, vagy a router felé. A „POE” feliratú portba kell dugnunk az antennát, a „LAN”feliratú portba pedig a routert, vagy a számítógépet.)
- Amennyiben eddig minden rendben, indítsd újra az antennát. Ezt a tápegység 2-3 percre történő áramtalanításával teheti meg.
- Amennyiben van router, azt is áramtalanítsd 2-3 percre.
Ha ezek után sem áll vissza a kapcsolat, kérjük, keresd fel ügyfélszolgálatunkat. Ezt a 1236-os telefonszámon, e-mailben, az info@wavecom.hu címen, vagy pedig Facebook üzenet formájában is megteheted.
Nem találtad a felsorolásban azt, amire kíváncsi lettél volna? Írd meg nekünk kérdésed »